Undertekster Facebook
Undertekster på Facebook er viktigere enn noensinne. Har du planer om å drive med videomarkedsføring i fremtiden?
Videoer står får en stor andel av all trafikk, og det finnes noen plattformer som lønner seg bedre for denne metoden enn andre.
Hvis du vil få de beste resultatene på din video bør du fortsette å lese videre. Vi skal nå gi deg noen gode tips og råd om hvordan du får god effekt på dine markedsføringsvideoer.
Videomarkedsføring er en svært lukrativ og effektiv måte å drive markedsførings på. Men her gjelder å implementere de riktige elementene.
Slik kan kampanjen bli så vellykket som overhodet mulig. Det er i hovedsak to plattformer som er de mest populære når det kommer til videomarkedsføring.
YouTube og Facebook ligger høyt på denne listen. Vi skal gå gjennom sistnevnte og dets forhold til undertekster!
Facebook og YouTube
Mange velger gjerne å kombinere begge plattformene, ved å laste opp en video til YouTube og dermed dele denne videre på sin Facebook-side.
Dette gir videoen langt mindre rekkevidde enn om du benytter deg av Facebook sin egen videoplattform.
Dette er grunnet i at YouTube og Facebook er konkurrenter, og derfor vil Facebook favorisere de videoene som blir direkte lastet opp i deres egen videoplattform.
En annen årsak er at du vil sende brukeren ut av Facebook plattformen og over til YouTube. Dette skaper en dårlig brukeropplevelse for seeren og gir Facebook mindre brukertall.
Ønsker du å drive med videomarkedsføring på Facebook, bør du derfor benytte deg av Facebook sin egen plattform!
Videomarkedsføring på Facebook
Facebook er en plattform som baserer seg på «her og nå»-prinsippet. Du har kanskje opplevd å se en video i feeden din, og senere prøvd å finne denne igjen. Dette er ingen lett oppgave.
Facebook videoer har en relativt kort levetid i feeden til brukerne, og derfor gjelder det å fange seeren så snart de kommer over videoen.
For at seeren skal se hele videoen din og engasjere seg i den, er det noen faktorer du bør tenke på.
Det er viktig at innholdet og budskapet i videoen din blir tilgjengelig for alle som kommer over den.
Facebook er en stor plattform er og her befinner seg seg mange ulike brukere med forskjellige bakgrunner og behov.
Selv om du har valgt å annonsere for en norsk målgruppe, kan det være brukere som har problemer med å få med seg innholdet.
Her kommer undertekst til Facebook inn i bildet!
Undertekster til Facebookvideo
Ved å implementere gode undertekst til Facebookvideo, gir du deg selv de beste forutsetningene for at flest mulig skal få med seg budskapet og innholdet ditt.
Det kan være mange grunner til at noen har behov for undertekst, og dette kan være et nyttig element selv for de som prater flytende norsk.
Norsk er et språk med mange dialekter som kan være vanskelig for alle å forstå. Tunghørte og døve vil også kunne få med seg innholdet om du implementere undertekster.
En tekstforfatter vil kunne hjelpe deg med å lage gode, tilpassede og feilfrie undertekst til din Facebook video.
Din Tekstforfatter kan lage undertekster for deg, slik at alle som kommer over videoen din får med seg innholdet.
Med våre undertekster kan du være sikker på at du treffer alle i målgruppen din, uavhengig av språkbarrierer og andre nedsatte funksjonsevner.
Kontakt oss i dag, og vi kan hjelpe deg med undertekst til Facebook! Fyller du ut skjemaet nedenfor, mottar du de første 500 ordene helt gratis!