48 38 14 88 post@dingruppen.no
Firmablogg kan enkelt utvikles gjennom løsninger som WordPress.

Innholdsproduksjon

Vi i Din Tekstforfatter produserer innhold som engasjerer målgruppen din og sørger for at potensielle kunder får lyst til å kjøpe av deg. Alt innholdet vårt er SEO-optimalisert samtidig som det får frem budskapet ditt på en fengende og inspirerende måte.

Målet vårt er at du skal få økt salg og lønnsomme kundeforhold ved å bruke vårt treffende innhold. Kvalitet og SEO er viktig for oss – og det burde det være for din bedrift også.

Derfor bygger vi lettleste og tydelige tekster, rundt effektive søkeord som treffer målgruppen din. Vi vet hvordan vi skal kommunisere med ulike kanaler og målgrupper, på en fengende og troverdig måte.

Vi sørger i tillegg for at innholdet er i tråd med den språklige tonen og identiteten til din bedrift – slik skaper et troverdig kundeforhold. Det handler nemlig ikke bare om hva du sier, men hvordan du sier det.

Vi hjelper deg med å fortelle din historie, på en troverdig og spennende måte – slik får du kundene til å kjenne deg igjen. Uansett hvilket yrke du jobber i, er du nødt å ha gode og SEO-vennlige tekster for å lykkes med markedsføringen. 

Tar du i bruk våre engasjerende SEO-tekster, vil du bli sjokkert over hvor mye økninger du vil få av antall slag og henvendelser. Gode tekster fenger potensielle kunder, så hvorfor ikke slå av en uformell prat?

Fyll ut skjemaet nedenfor og se hva vi kan gjøre for å hjelpe din bedrift med å lykkes og vokse! Vi gir deg 500 ord helt gratis!

Gratis 500 ord!

Kos deg med en kaffekopp og skriv i vei!

Innholdsproduksjon definisjon

Innholdsproduksjon handler om å engasjere potensielle kunder, treffe en målgruppen, øke trafikk til nettsiden din og på den måten øke antall salg.

Vi i Din Tekstforfatter fokuserer på tekstbasert innhold, da det er gode tekster som fanger leseren og sørger for at de forblir på nettsiden din og klikker seg videre.

Tekstkvalitet betyr mye når det kommer til SEO – derfor jobber vi for at alle våre tekster skal være både SEO-optimaliserte, samtidig som de skal være engasjerende og gode å lese.

Her handler det om å finne en balansegang mellom søkeord og forståelige samt lettleste tekster. Med dette i bakhodet, produserer vi tekster som treffer både nye og eksisterende kunder. 

Innholdsproduksjon kan bli gjort i en rekke ulike formater, alt fra lyd og video, til bilde og tekst. Men ønsker du å lykkes med innholdsmarkedsføring, er du nødt å ha gode og SEO-vennlige tekster. Her gjelder det å bruke tekst som et virkemiddel for å fremme budskap og fortelle en historie.

Du kan bruke innholdsproduksjon til flere plattformer og kanaler. Her kan vi for eksempel nevne firmablogger, kategoritekster, nyhetsbrev og sosiale medier.

For oss er det viktig at teksten blir optimalisert for de riktige kanalene, og at de alltid er i tråd med bedriftens markedsstrategi. Utforming og oppsett har mye å si på hvor godt teksten treffer i ulike kanaler – dette vet vi alt om.

Hvordan ser din firmablogg ut i forhold til andres?

Slik skaper vi godt innhold!

Vårt mål er at du skal kunne bygge lønnsomme kundeforhold, via det innholdet vi produserer. Det er viktig at innholdet er troverdig og i tråd med bedriftens identitet – men aller viktigst er det at tekstene når dine spesifikke målgrupper.

For å gjøre dette må innholdet bli kommunisert på en engasjerende og troverdig måte. I tillegg burde tekstene være nyttig og ha verdi for leserne.

Det handler nemlig ikke bare om hva vi skriver, men hvordan vi skriver det. For å få frem budskapet til din bedrift, gjelder det å skrive overbevisende tekster som får leseren til å virkelig tro på deg og din bedrift.

Her er det viktig å tenke på det som vi kaller for «Tone of voice». Dette er retningslinjer som definerer hvordan vi skal snakke til din målgruppe.

Tone of voice, er på mange måter nøkkelen til å skape troverdig og overbevisende innhold. Her defineres det hvilken språklig tone teksten skal ha, og dette er en effektiv måte å få kundene til å kjenne deg og ditt innhold igjen.

Her er det viktig å bruke et språk og en tone som fanger målgruppen din og som de kjenner seg igjen i.

Innholdsproduksjon handler om å fremme et budskap, men det er ikke vits å bruke lang tid på å skrive hvis ingen leser det.

Med engasjerende innhold, god utforming og oppsett samt en konsekvent tone of voice, kan du være sikker på at leseren virkelig får med seg budskapet.

De fleste firmaer har en blogg, men hva har de lastet opp på den?

Digital innholdsproduksjon og SEO

For at innholdet vi leverer skal gjøre det bra i søkemotorer, bygger vi alle tekstene våre rundt gode søkeord eller nøkkelord. Det er en hard kamp om synlighet i Google, og dette er et sted du virkelig ikke vil bli oversett.

For hvert søk vil det dukke opp tusenvis av resultatsider, og alle bedrifter ønsker å havne på den gjeve førstesiden. Det er nettopp dette søkemotoroptimalisering handler om.

SEO, eller søkemotoroptimalisering, handler om å gjøre seg mer synlig på nett og optimalisere for organisk trafikk.

Kort forklart vil gode SEO-tekster gi deg en høyere rangering på søkemotorer som Google, hvilket bidrar til at potensielle nye kunder lettere finner frem til din nettside.

I tillegg til å bruke gode og relevante søkeord, er det viktig å tenke på at innholdet bør være mest mulig relevant og brukervennlig.

Når vi jobber med innholdsproduksjon lager vi innhold som målgruppen din ønsker å kommentere, dele og kan sette seg inn i. Det er dette som skaper engasjerende tekster.

Vi kan hjelpe deg med å produsere gode og SEO-vennlige tekster for din bedrift. Uansett hvilket yrke du jobber med, vil godt SEO-innhold sørge for at kundene lettere finne frem til dine sider og dine tjenester.

Du vil bli sjokkert over for mye antall slag og henvendelser øker, når du investerer i gode SEO-tekster.

Penn og papir er fint å ha, selv med moderne teknologi.

Slik lykkes du med innhold

Innholdsproduksjon er en type markedsføring hvor målet ikke bare er å selge noe, men å få kunden til å tro på det du selger. Ord har mye makt og er et kraftig virkemiddel.

Det handler bare om å vite hvordan du skal bruke ordene på rett. Innholdsproduksjon sørger for at budskapet ditt kommer frem på en måte som ivaretar identiteten og merkevaren til din bedrift.

Det handler om å finne målgruppen og vite hvordan du best mulig kommuniserer med disse. I tillegg har format, plattform og kanaler mye å si. Hvor skal innholdet publiseres? Hvem skal se innholdet? Hvordan når du ut til de rette menneskene?

Med en god innholdsprodusent kan du være trygg på at innholdet kommer frem til de rette menneskene, på en måte de kan forstå og sette seg inn i.

Målet med å lage godt innhold, er et flest mulig skal kunne se og dra nytte av innholdet. Det er her søkemotoroptimalisering kommer inn. For at innholdet skal kunne treffe de rette kundene, er det viktig at visse ord og fraser er inkludert i teksten.

En god rangering på søkemotorer som Google, gir deg større synlighet på nett og sørger for nye kunderelasjoner. For å oppnå dette er det viktig å tenke på søkemotoroptimalisering, spesielt når det kommer til innholdet du produserer.

Selve oppsettet og utformingen av innholdet ditt er viktig når det kommer til å fange oppmerksomheten til din målgruppe.

Du ønsker å skape innhold som oppfordrer til videre lesing, og dette kan du oppnå ved å bruke gode titler og beskrivelser. Vi lager gode og informative meta titler som inneholder nøkkelord vi vet din målgruppe søker etter.

Hjemmekontoret er det perfekte stedet for å skrive firmablogg.

Innholdsproduksjon i sosiale medier

Innholdsproduksjon handler om å fenge potensielle kunder og dermed øke både salg og henvendelser til din bedrift.

Det er lett å tenke at innholdsproduksjon er en enkel oppgave, og derfor velger mange bedrifter å skrive sitt eget innhold. Men som du sikkert har forstått, er det mye som skal vurderes og inkluderes for å virkelig skape godt innhold.

Måten du formidler et budskap på, er minst like viktig som hva budskapet faktisk er. Her gjelder det å vite hvordan du skal snakke til din målgruppe, og hvordan du på best mulig vis kan engasjere nye kunder.

Når vi jobber med innholdsproduksjon, jobber vi først og fremst med å fortelle en historie – men hvordan historien blir presentert er alfa og omega.

Med innholdsproduksjon kan du få godt innhold til en rekke av dine plattformer og kanaler. Det handler ikke bare om selve nettsiden, men nyhetsbrev, sosiale medier og firmablogger.

Det er viktig at innholdet som blir produsert er tilpasset den kanalen det skal publiserer i, dette kan vi hjelpe deg med.

Sist, men ikke minst, er det viktig å produsere gode og SEO-vennlige tekster for din bedrift. Uansett hvilket yrke du jobber med, vil godt SEO-innhold sørge for at kundene lettere finne frem til dine sider og dine tjenester.

Du vil bli sjokkert over for mye antall slag og henvendelser øker, når det investeres i gode SEO-tekster.

Noter ned alle de ideene som dukker opp underveis.

Innholdsproduksjon kurs

Ønsker din bedrift å holde innholdsproduksjonen internt? Det har vi full forståelse for! Da kan det allikevel være en god ide med et innholdsproduksjon kurs for dine ansatte!

Her vil vi ta med dine ansatte inn i vårt tankesett rundt produksjon. Hvordan jobber egentlig en profesjonell tekstforfatter med sine tekster? Lær mer om dette i vårt kurs!

Er din bedrift interessert i innholdsproduksjon kurs? Kontakt oss gjerne på partner@dintekstforfatter.no 

Du kan skrive firmablogg akkurat der du vil!

Gratis 500 ord innholdsproduksjon!

Vi tilbyr gratis 500 ord med innholdsproduksjon! På den måten kan du helt risikofritt og uforpliktende få se vår kvalitet. Vi har troen på det vi holder på med, og derfor gleder vi oss stort!

Fyll ut skjemaet nedenfor med din e-post samt behovene for tekstene. Gjør deg klar til å motta innholdsproduksjon av meget høy kvalitet!

Gratis 500 ord innholdsproduksjon